הוצאה לפועל

ההוצאה לפועל היא למעשה מערכת אכיפה של פסקי דין ושטרות הכפופה לרשות האכיפה והגבייה במדינת ישראל, והיא פועלת בהתאם לתקנות חוק ההוצאה לפועל משנת תשכ"ז-1967. לרשות מערכת ההוצאה לפועל עומדים מספר רב של אמצעי אכיפה אותם ניתן לנקוט כנגד חייבים, יחידים וחברות כאחד, ובין יתר אמצעי האכיפה העומדים לרשות המערכת תמצאו: עיכובי יציאה מהארץ, פקודות מאסר בפועל, עיקול מטלטלין, עיקולי משכורות, עיקול חשבונות בבנק, הגבלות על חידוש רשיון נהיגה ועוד.

ברוב המקרים, הליכי האכיפה המכונים: הליכי הוצאה לפועל, מתנהלים באמצעות בקשת הזוכה בתיק המשפטי כנגד החייב. יחד עם זאת, תחילת הליכי ההוצאה לפועל כנגד חייבים, מתבצעים אך ורק לאחר  איזון  זכויותיו של הזוכה בתיק ההוצאה לפועל אל מול זכויותיו של החייב.

הירשברג סקופ- מתמחים במתן שירותים משפטיים בתחום ההוצאה לפועל

אנחנו בהירשברג סקופ-משרד עורכי דין, מעמידים לרשותכם מגוון נרחב של שירותי ייעוץ משפטיים בכל הנוגע לתחום ההוצאה לפועל. שירותים אלו מיועדים גם לחייבים כנגדם פועלים בתיקי הוצאה לפועל וגם לזוכים בתיקי הוצל"פ.

לחייבים בתיקי הוצאה לפועל אנו מעמידים בין היתר את השירותים הבאים: חקירות יכולת, בקשות לצווי תשלומים ולאיחוד תיקים, בקשות בטענות פרעתי, בקשות לביטולי הגבלות (ובכלל זה רישיון נהיגה) עיכוב הליכים, ביטול עיקולים, איחוד תיקים, ביטול צווי מאסר וביטול עיכובי יציאה מהארץ, הגשת ערעור על החלטת רשם ההוצאה לפועל,  ניהול משא ומתן להסדר תשלומים,  ועוד.

לזוכים בתיקי הוצאה לפועל אנו מעמידים בין היתר את השירותים הבאים:  התמחות בגביית חובות, הגשת תביעות כנגד בעלי חוב, הגשת תביעות בסכום קצוב, הגשה לביצוע של שטרות ופסקי דין, מימוש משכון ומשכנתא, גבייה של חובות למזונות, התמודדות מול החלטות רשם המעכבות את ביצוע הליכי ההוצל"פ ועוד.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *