כינוס נכסים

מהו כינוס נכסים? בגין אילו מקרים מופעל כונס הנכסים ומהם השירותים המשפטיים המוענקים לכם במשרדנו בתחום כינוס נכסים? על כך ועוד בשורות שלפניכם.

כינוס נכסים הינו הליך משפטי במסגרתו מושגת שליטה על נכסים כאלו ואחרים השייכים לבעלי חוב (פרטיים וחברות כאחד), וזאת לצרכי פירעון הנכסים בגין החובות שלא שולמו על ידיהם. ההליך המשפטי מיושם על ידי בעל תפקיד המכונה: כונס נכסים. המוסמך לתפקיד הכונס, ממונה על ידי רשם ההוצאה לפועל או ע"י בימ"ש, לפי העניין,, ועיקר תפקידו הוא להוביל למימוש מלא של הנכס עליו התמנה ככונס, וזאת בהתאם להוראות החוק.

בין יתר המקרים בגינם ממונה בעל תפקיד ככונס נכסים תמצאו: אי עמידה בהסדרי חוב, הליכי פשיטת רגל, סכסוכי ירושה, עיזבון וגירושין, מימוש נכסים בגין חוב משכנתא ועוד.

הירשברג סקופ-משרד עורכי דין- מתמחים בכינוסי נכסים

אנחנו בהירשברג סקופ-משרד עורכי דין, מעמידים לרשותכם ניסיון רב שנים בתחום הכינוסים והפירוקים. השירות המשפטי שלנו מוענק גם לחייבים הנאלצים להתמודד עם הליכי כינוס נכסים המופעלים כנגדם וגם לחברות ואנשים פרטיים המעוניינים לפרוע את חובם במסגרת הליכי כינוס נכסים. בנוסף, אנו מעמידים לרשותכם שירותי ייצוג משפטי לרוכשי נכסים במסגרת הליכי הכינוס.